Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zaświadczenie potwierdzające okres pełnienia funkcji sołtysa” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Zaświadczenie potwierdzające okres pełnienia funkcji sołtysa

Artykuł

 

 

 

 

 

KARTA  SPRAWY

 

Zaświadczenie potwierdzające okres pełnienia funkcji sołtysa

 

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wydanie  zaświadczenie potwierdzające okres pełnienia funkcji sołtysa  – załącznik nr 1 powinien zawierać:

1)  imię, nazwisko, datę urodzenia oraz adres zamieszkania wnioskodawcy,

2)  nazwę sołectwa, w którym wnioskodawca pełnił funkcję sołtysa

3)  okres pełnienia funkcji sołtysa.

 

II. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Urząd Gminy Kłodawa

66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40, sekretariat

tel. (95) 7216-660 email: sekretariat@klodawa.pl

 

III. SPRAWĘ PROWADZI

Biuro Rady Gminy Kłodawa – pokój nr 7 (I piętro)

Tel. (95) 7216668

 

IV. OPŁATY

Opłata skarbowa:

17 zł

Podstawa prawna pobrania opłaty: art.1 ust.1 pkt 1 lit.b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2022r. poz. 2142

 

V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Zaświadczenie lub  postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia ze względu na brak danych potwierdzających okres pełnienia funkcji.

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Od postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia służy prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Wójta Gminy Kłodawa w terminie 7 dni od daty otrzymania lub doręczenia postanowienia.

VI. PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 7 czerwca 2023 r. o świadczeniu pieniężnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa (Dz.U. z 2023r. poz. 1073)

VII. INNE INFORMACJE (UZUPEŁNIAJĄCE)

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1)    Administratorem danych osobowych jest  Wójt Gminy Kłodawa (ul. Gorzowska 40,
66-415 Kłodawa, telefon kontaktowy: 95 721 66 60, adres e-mail: sekretariat@klodawa.pl).

2)     Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@klodawa.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3)    Państwa dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o wydanie zaświadczenia potwierdzającego okres pełnienia funkcji sołtysa.

4)    Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 4 ust. 3 pkt. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 26 maja 2023 roku o świadczeniu pieniężnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa (Dz. U. z 2023 r. poz. 1073) w zw. z art. 217-219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775).

5)    Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3 z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisach archiwalnych.

6)    Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.

7)    Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8)     W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a)     prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)     prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)     prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)     prawo do usunięcia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;

e)     prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

9)     Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także m.in. usługodawcom wykonującym usługi serwisu systemów informatycznych lub doradztwa prawnego, jak również podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

KN
herb stopka

Godziny otwarcia

poniedziałek: 7:30 - 17:00

wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30

piątek: 7:30 - 14:00

Zgłoszenia bezdomnych zwierząt

536 220 223

Zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego

95 7216 669

JM
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.