Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zaświadczenie potwierdzające okres pełnienia funkcji sołtysa” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Zaświadczenie potwierdzające okres pełnienia funkcji sołtysa

Artykuł

 

 

 

 

 

KARTA  SPRAWY

 

Zaświadczenie potwierdzające okres pełnienia funkcji sołtysa

 

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wydanie  zaświadczenie potwierdzające okres pełnienia funkcji sołtysa  – załącznik nr 1 powinien zawierać:

1)  imię, nazwisko, datę urodzenia oraz adres zamieszkania wnioskodawcy,

2)  nazwę sołectwa, w którym wnioskodawca pełnił funkcję sołtysa

3)  okres pełnienia funkcji sołtysa.

 

II. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Urząd Gminy Kłodawa

66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40, sekretariat

tel. (95) 7216-660 email: sekretariat@klodawa.pl

 

III. SPRAWĘ PROWADZI

Biuro Rady Gminy Kłodawa – pokój nr 7 (I piętro)

Tel. (95) 7216668

 

IV. OPŁATY

Opłata skarbowa:

17 zł

Podstawa prawna pobrania opłaty: art.1 ust.1 pkt 1 lit.b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2022r. poz. 2142

 

V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Zaświadczenie lub  postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia ze względu na brak danych potwierdzających okres pełnienia funkcji.

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Od postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia służy prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Wójta Gminy Kłodawa w terminie 7 dni od daty otrzymania lub doręczenia postanowienia.

VI. PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 7 czerwca 2023 r. o świadczeniu pieniężnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa (Dz.U. z 2023r. poz. 1073)

VII. INNE INFORMACJE (UZUPEŁNIAJĄCE)

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1)    Administratorem danych osobowych jest  Wójt Gminy Kłodawa (ul. Gorzowska 40,
66-415 Kłodawa, telefon kontaktowy: 95 721 66 60, adres e-mail: sekretariat@klodawa.pl).

2)     Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@klodawa.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3)    Państwa dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o wydanie zaświadczenia potwierdzającego okres pełnienia funkcji sołtysa.

4)    Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 4 ust. 3 pkt. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 26 maja 2023 roku o świadczeniu pieniężnym z tytułu pełnienia funkcji sołtysa (Dz. U. z 2023 r. poz. 1073) w zw. z art. 217-219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775).

5)    Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3 z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisach archiwalnych.

6)    Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.

7)    Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8)     W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a)     prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b)     prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c)     prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d)     prawo do usunięcia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;

e)     prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

9)     Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także m.in. usługodawcom wykonującym usługi serwisu systemów informatycznych lub doradztwa prawnego, jak również podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

KN
herb stopka

Urząd Gminy Kłodawa

ul.Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie

 

Biuro Obsługi Interesanta

Tel.: (95) 7216 680

E-mail: bok@klodawa.pl

 

Sekretariat

Tel.: (95) 7216 660

E-mail: sekretariat@klodawa.pl

 

Biuro Rady Gminy Kłodawa

Tel.: (95) 7216 668

E-mail: radagminy@klodawa.pl

 

Numer konta bankowego

08 8355 0009 0075 3762 2000 0003

Godziny otwarcia

poniedziałek: 7:30 - 17:00

wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30

piątek: 7:30 - 14:00

 

Referat Gospodarczy w Różankach,

poniedziałek - piątek: 7:00 - 15:00

 

Zgłoszenia bezdomnych zwierząt

536 220 223

Zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego

95 7216 669

JM
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.