Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ustalenie numerów porządkowych (adresów)/zaświadczenie o numerze porządkowym” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

ustalenie numerów porządkowych (adresów)/zaświadczenie o numerze porządkowym

Artykuł

I. WYMAGANE DOKUMENTY

1. Dla ustalenia numerów porządkowych należy przedłożyć:
  • wniosek o ustalenie numeru porządkowego sporządzony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021r. (poz 1368) – załącznik nr 1 do karty sprawy [pobierz]
  • ustalenie numerów porządkowych nie podlega opłacie skarbowej

2. Dla wydania zaświadczenia o numerze porządkowym należy przedłożyć:

  • wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym [pobierz],
  • dowód zapłaty opłaty skarbowej – 17,00zł za wydanie zaświadczenia.
3. Jeżeli na nieruchomości jest kilka budynków to na załączniku należy wyróżnić kolorem budynek będący przedmiotem wniosku.

 

II. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Urząd Gminy Kłodawa

66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40, sekretariat

tel. (95) 7216-660 email: sekretariat@klodawa.pl

III. SPRAWĘ PROWADZI

Referat Planowania Przestrzennego i Budownictwa

tel. (95) 7216676

IV. OPŁATY

Opłata za zaświadczenie – 17,00 zł na podstawie art. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej i załącznika do niniejszej ustawy.

Wpłat z tytułu opłaty skarbowej można dokonywać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Kłodawa - numer konta: 

GBS Barlinek nr 08 8355 0009 0075 3762 2000 0003 (np. na poczcie, przelewem bankowym) lub bez ponoszenia dodatkowych opłat w punkcie kasowym GBS w Kłodawie (budynek przy urzędzie).

Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii wynosi 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do pełnomocnictwa z informacją, jakiej dotyczy sprawy.

V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

  1. Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego dla budynku następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów, za wyjątkiem budynków położonych przy ulicach, dla których prowadzona jest procedura zmierzająca do uchwalenia przez Radę Gminy nazwy.
  2. Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym następuje w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia złożenia wniosku.

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Od zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego odwołanie nie przysługuje. Ww. czynność podlega kontroli sądów administracyjnych. Skargę do sadu na taka czynność można wnieść po uprzednim wezwaniu organu na piśmie do usunięcia naruszenia prawa.

Od wydania zaświadczenia odwołanie nie przysługuje.

VII. PODSTAWA PRAWNA

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 193 poz. 1287 ze zm.)
  2. Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012r., poz. 125)
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2016.23 z późn. zm.)
  4. Art. 3 §2 pkt 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. – Prawo o postepowaniu przed sadami administracyjnymi (t.j. Dz. U. z 2012r. poz. 270 ze zm.)

 

VIII. INNE INFORMACJE (UZUPEŁNIAJĄCE)

  1. W przypadku współwłasności zaleca się, aby wniosek złożony był przez wszystkich współwłaścicieli.
  2. W przypadku firmy lub instytucji wniosek podpisuje jej przedstawiciel uprawniony do reprezentowania firmy lub instytucji.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Urząd Gminy Kłodawa informuje, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa.

2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@klodawa.pl lub pisemnie na adres, jak wyżej.

3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Kłodawa oraz realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Kłodawa. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Kłodawa przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Wójt Gminy Kłodawa.

5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a)      dostępu do swoich danych osobowych,

b)      żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

c)      żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

d)      żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynikającym z ustaw, niezbędnym do realizacji zadań własnych gminy wynikających z u przez jednostkę samorządu terytorialnego – Gminę Kłodawa.

9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

10. Odbiorcami danych są podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administrator.

 

JM
herb stopka

Urząd Gminy Kłodawa

ul.Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie

 

Biuro Obsługi Interesanta

Tel.: (95) 7216 680

E-mail: bok@klodawa.pl

 

Sekretariat

Tel.: (95) 7216 660

E-mail: sekretariat@klodawa.pl

 

Biuro Rady Gminy Kłodawa

Tel.: (95) 7216 668

E-mail: radagminy@klodawa.pl

 

Numer konta bankowego

08 8355 0009 0075 3762 2000 0003

Godziny otwarcia

poniedziałek: 7:30 - 17:00

wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30

piątek: 7:30 - 14:00

 

Referat Gospodarczy w Różankach,

poniedziałek - piątek: 7:00 - 15:00

 

Zgłoszenia bezdomnych zwierząt

536 220 223

Zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego

95 7216 669

JM
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.