Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „pomoc materialna dla uczniów” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

pomoc materialna dla uczniów

Artykuł

I. WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o przyznanie stypendium szkolnego / zasiłku szkolnego – druk

Załączniki:

  • zaświadczenie z zakładu pracy rodziców / opiekunów prawnych lub oświadczenie o wysokości dochodów netto uzyskanych w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku,
  • zaświadczenie z Urzędu Pracy lub oświadczenie o pozostawaniu bez pracy rodziców / opiekunów prawnych w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku (z oznaczeniem posiadania prawa lub bez prawa do zasiłku dla bezrobotnych i zaświadczenie lub oświadczenie o wysokości uzyskiwanych świadczeń dla bezrobotnych),
  • zaświadczenia lub oświadczenia o stypendiach otrzymywanych przez ucznia, którego dotyczy wniosek,
  • zaświadczenie właściwego organu gminy lub nakaz płatniczy względnie oświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego wyrażonej w ha przeliczeniowych ogólnej powierzchni,
  • kopia odpisu wyroku sądowego orzekającego o wysokości zasądzonych alimentów lub oświadczenie o wysokości otrzymywanych alimentów, względnie zaświadczenie komornika o nieściągalności alimentów,
  • decyzja ZUS o przyznaniu emerytury/renty, względnie oświadczenie o wysokości otrzymywanego świadczenia,
  • oświadczenia rodziców lub opiekunów prawnych o pozostawaniu bez pracy i nieosiąganiu dochodu w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku (w przypadku osób bezrobotnych niezarejestrowanych w Urzędzie Pracy),
  • oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych lub pełnoletnich członków rodziny o wysokości dochodów uzyskiwanych z prac dorywczych,
  • oświadczenie o źródle i wysokości utraconego dochodu,
  • zaświadczenie lub oświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pieniężnych z pomocy społecznej (ewentualnie decyzja przyznająca świadczenia),
  • decyzja przyznająca dodatek mieszkaniowy,

W przypadku zasiłku szkolnego:

  • wystąpienie zdarzenia losowego należy potwierdzić stosownym dokumentem np. wypis ze szpitala, akt zgonu itp.

II. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

Urząd Gminy Kłodawa

66-415 Kłodawa, ul. Gorzowska 40, sekretariat

tel. (95) 7216-660 email: sekretariat@klodawa.pl

III. SPRAWĘ PROWADZI

Referat Finansowo - Budżetowy

tel. (95) 7216 672

IV. OPŁATY

Brak

V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA

W ciągu miesiąca, a w sprawie szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia złożenia kompletnego wniosku.

Przyznanie lub odmowa przyznania (w formie decyzji administracyjnej) stypendium / zasiłku szkolnego.

VI. TRYB ODWOŁAWCZY

Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Wójta Gminy Kłodawa w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

VI. PODSTAWA PRAWNA

  1. Ustawa z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2015r., poz. 2156 z późn. zm.) – rozdział 8a „Pomoc materialna dla uczniów”;
  2. Uchwała Rady Gminy Kłodawa nr XXV/191/08 z dnia 29 października 2008r. w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów,

VII. INNE INFORMACJE (UZUPEŁNIAJĄCE)

 
Druki do pobrania:

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Urząd Gminy Kłodawa informuje, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa.

2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@klodawa.pl lub pisemnie na adres, jak wyżej.

3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Kłodawa oraz realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Kłodawa. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Kłodawa przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Wójt Gminy Kłodawa.

5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a)      dostępu do swoich danych osobowych,

b)      żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,

c)      żądania usunięcia danych, gdy:

  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

d)      żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynikającym z ustaw, niezbędnym do realizacji zadań własnych gminy wynikających z u przez jednostkę samorządu terytorialnego – Gminę Kłodawa.

9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

10. Odbiorcami danych są podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administrator.

 

JM
herb stopka

Urząd Gminy Kłodawa

ul.Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie

 

Biuro Obsługi Interesanta

Tel.: (95) 7216 680

E-mail: bok@klodawa.pl

 

Sekretariat

Tel.: (95) 7216 660

E-mail: sekretariat@klodawa.pl

 

Biuro Rady Gminy Kłodawa

Tel.: (95) 7216 668

E-mail: radagminy@klodawa.pl

 

Numer konta bankowego

08 8355 0009 0075 3762 2000 0003

Godziny otwarcia

poniedziałek: 7:30 - 17:00

wtorek - czwartek: 7:30 - 15:30

piątek: 7:30 - 14:00

 

Referat Gospodarczy w Różankach,

poniedziałek - piątek: 7:00 - 15:00

 

Zgłoszenia bezdomnych zwierząt

536 220 223

Zgłaszanie awarii oświetlenia ulicznego

95 7216 669

JM
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.